Sidor

26 september 2012

Den som drömmer syndar alltid

Efter en lördag med pussande, snoriga brorsbarn för min del och elva timmar Liseberg för Jonas och Sara, så var vi ganska utmattade. Vi sov typ till lunch och vaknade långsamt på söndagen.
 Storfrukost med juice, frukt, mackor och ägg.
 Syskonen skalar ägg.
Efter en kaffe och lite juice var vi igång igen!
 Poesi på spårvagnen.


Framme i Haga! Dags att strosa lite.
Vi kikade i tjusiga skyltfönster.
 Luktade på härliga dofter.
 Klämde på gamla saker.
Och avslutade med ett besök på The English Shop, en fika på Frid & Fröjd och puss och adjö på tågstationen.

2 kommentarer:

Dan sa...

Fina Stig Lindberg-attiraljer! Och vad jag känner att jag vill besöka Göteborg när jag ser bilder därifrån.

helly sa...

Härlig dag! Hur känns det att vara göteborgare nu då? Börjat finna dig i att vara gôrgo? Förresten, på den första Hagabilden - de ljusgröna taken längst bort - där bor jag!