Sidor

7 mars 2011

Om precis i början.

 Det var precis i början av vårat förhållande, innan vi ens blev ett par. Jag pratade om dig minst fjorton gånger i minuten och tänkte på dig hela tiden. Vi pratade i telefon och smsade konstant. Vi ville ses varje helg, vilket inte alltid var så lätt. Just den här helgen var det fest hemma hos mig, och trots att du skulle hinna vara hos mig i knappt ett dygn, och trots hur mycket du avskyr att åka tåg så for du till mig i Örebro omedelbums på fredagskvällen.

 Jag tyckte (och tycker) att du var så rysligt fin. Strax efter den här kvällen sa jag att jag tänkte att du skulle vara tjusig i mustasch och skägg - vilket du också är.

 Erik fotograferade en massa hela kvällen. Bland annat när du och mina vänner sitter och vrålsjunger till Jumper för full hals, medan jag skäms lite men mest bara skrattar.


Några helger senare satt vi vid frukostbordet och pratade om middagen vi var bjudna på senare den kvällen.
"Om folk frågar, vad ska jag säga att vi.. ja. Är?"
- Ja.. Jag tycker väl att vi är ihop. Eller vad tycker du?

"Okej" svarade jag efter att nästan ha ramlat av stolen av lyckokänslor.

Inga kommentarer: