Sidor

5 maj 2011

Om en återförening i Göteborg.

 Egentligen hade jag inte råd, egentligen hade jag inte riktigt tid, men när Isak bestämde sig för att ha en födelsedagskalas och inflyttningsfest dit nästan alla jag kände skulle komma - då var det bara att åka. I dörren möttes jag av en enda stor kramattack, bland annat från Kajsa här.

 Erik var väldigt pepp och väldigt glad.

 Malin var hur snygg som helst.

 Värden Isak med hemmabryggd öl i handen.

 Alla var så glada att träffas igen, särskilt vi som har bott ihop i gamla kollektivet och inte har setts på ett tag. Det blev många pussar och kramar och spontana kärleksförklaringar under kvällen.




 Sent sent på natten fick någon för sig att det skulle vara kul att vända alla möbler upp-och-ner, men resultatet blev mest bara att allt såg omkullvält ut istället.

 Sen blev vi till slut lite trötta.

Och efter en liten dansuppvisning från värdparet (och tillika blivande brudparet) så somnade jag på en madrass med en p3-dokumentär i lurarna.

Inga kommentarer: