Sidor

18 oktober 2011

Om hur det fortskrider

Mot redigeringsrummet! Bilder ska klippas, ljud ska läggas, dramaturgi ska aktas.
Cnema i Norrköping är ett fenomenalt ställe, som inte bara visar bra och lite annorlunda film på ordentlig bioduk, utan också en plats för filmskapare. I den nyrenoverade, kommunala och snygga byggnaden ska vi få sitta och knåpa ihop allt det vi har filmat så att det blir en film av det hela. Så här kommer livet att spenderas i några veckor framöver.
Hälsningar, det snygga paret ur fokus i hissen.

6 kommentarer:

Matilda sa...

Vet du om Roxy har någon liknande verksamhet?

Sanna sa...

Vilken mysig inspirerande blogg du har.. Skoj att läsa om ert boende och allt skoj ni gör..drömde om att bo i kollektiv när jag var yngre.. =)

Kraaaaam
Sanna

Sanna sa...

SV: Ja vad brukar man säga.."..den ennes skräp är en annans skatt..".. =) hihi..
Hittade en superläcker mugg där idag också..dubbla diskningar och den är redo att ta i bruk.. ;P

Hoppas det är ok att jag länkar till din blogg! =)

Kraaaaam
Sanna

hanna sa...

tack så mycket! :D

Helena sa...

Hej och tack för din kommentar!
Blir ju extra glad att du tycker om en av mina bilder då jag upptäcker att du är en blivande "kulturtant" som fotar hela dagarna =)

Verkar onekligen som du lever ett kreativt, härligt och händelserikt liv. Fortsätt med det, följ dina drömmar.

Matilda sa...

Hmm, är Cnema för allmänheten? Min pojkvän hade pratat med en lite alkoholiserad man på spårvagnen som hade pratat massor om en ny biograf i Norrköping. Jag som brukar ha koll på det mesta blev lite förvirrad. Kan det vara den han pratade om måntro? Vet att jag hört talas om stället, men mer än så vet jag inte om det.