Sidor

6 juni 2012

Om livstecken

Från min Instagram senaste tiden. Esteterier heter jag där, om ni vill följa!





Jodå, jag lever och är kvar! Jag och Jonas är i full färd med att packa upp i vår nya, pyttelilla supermysiga lägenhet på andra sidan stan i Norrköping. Nu bor vi i ett fint område utan en massa trafikstök utanför fönstret. Och här om dagen vaknade jag upp och konstaterade att, förutom det där halvåret när jag var nitton, så har jag aldrig bott med så här få personer i hela mitt liv! Jag bodde själv ett halvår efter studenten, och sedan dess har det ju varit kollektiv för hela slanten. Men mitt nya, eh, kollektiv består av bara mig, Jonas och katten Frank. Min nya lilla familj. Det här kommer att bli finfint.

3 kommentarer:

Anniina sa...

Åh, den där kissemissen ser precis ut som min lilla Sam!

calinas sa...

nämen ooo vilken stilig liten muscha... ;)

helly sa...

Kollektiv är finfina grejer, oavsett om det är med en drös människor eller bara en liten kollektivfamilj! Ni kommer få det så bra så bra!